Дистанційне навчання 17 група

Вітаю Вас, шановні студенти!

 

Надсилайте на пошту БУДЬ-ЯКІ Ваші матеріали(фото конспектів, задач, таблиць, розв'язки задач, фото домашнього завдання.....) , які я можу ОЦІНИТИ.
В даний момент функціонують електронні журнали, де я ВЖЕ виставляю ОЦІНКИ.
Моя пошта : kolganovaola585@gmail.com

 Виконати контрольні роботи за посиланням:

Контрольна робота №1 "Паралельність прямих та площин у просторі"за 30.03.20

https://docs.google.com/document/d/1DSIs0qyicVd-qvhE3-Lw-eZP4xozp2zQbS3HhycTmNc/edit?usp=sharing

Контрольна робота №2 "Перпеникулярність прямих та площин у просторі"за 28.04.20

https://docs.google.com/document/d/1q702a5p0s1oNnYn2NVnZN6CbvBpwIg8RBRl8ZE8CjJw/edit?usp=sharing

Контрольна робота №3 "Координати і вектори у просторі"за 01.06.20

https://docs.google.com/document/d/15AfuuZo2Tbaf8iKh3aLff5uHDb3Zct0C8gdCLdJGVJc/edit?usp=sharing


Контрольна робота № 3 "Розділ ІІ. Молекулярна фізика та термодинаміка Частина 1" за 08.04.20

https://docs.google.com/document/d/1-TH0dcMv-xAfX_UyjDMoo5oWTGxaMp01LGa-TI2Qd40/edit?usp=sharing

Надіслати на електронну пошту завдання, що ви виконали.

 (фото конспектів, задач, таблиць, розв'язки задач, фото домашнього завдання.....) , які я можу ОЦІНИТИ.

Завдання з фізики на 03.06.20
ТЕМА УРОКУ 3
Захист учнівських проектів.

Ваше завдання обрати довільну тему з фізики та зробити доповідь з презентацією на тему, що Ви обрали.
На даній сторінці ви обов'язково знайдете цікаві теми проектів з фізики для 10 класу, які можна вибрати відповідно до своїх інтересів і рекомендацій вчителя фізики для подальшої плідної навчальної учнівскої роботи.
Для зручності вибору і пошуку наші теми дослідницьких проектів з фізики для 10 класу зібрані, відсортовані і розставлені в алфавітному порядку, що дозволить школяреві швидко визначитися з темою навчального проекту.

Дані теми дослідницьких робіт з фізики для 10 класу дозволять учневі провести учнівске дослідження з обраного розділу фізики, де він зможе проявити фантазію і неординарний підхід до процесу. Наставник коригує роботу учня, консультує щодо належного оформлення, що також важливо в проектній діяльності та буде враховуватися під час захисту.
Досліджуючи певну тему дослідницької роботи і навчального проекту з фізики у 10 класі школи, керівнику варто звернути увагу на інструктаж учня з основ оформлення та плану роботи. Таким чином, учень повторить правила оформлення проекту і не допустить структурних помилок надалі.
Представлені теми навчальних учнівских проектів з фізики в 10 класі будуть цікаві школярам, які захоплюються працями відомих фізиків, люблять проводити експерименти, паяти, не байдужі до механіки, електроніки, оптики та інших розділів фізики.

Теми проектів з фізики для 10 класу

Приблизні теми навчальних проектів з фізики для учнів 10 класу:


«Тяжіння» кнопок, плаваючих на поверхні води, як модель гравітаційної взаємодії тіл.
Абсолютно тверде тіло і види його руху.
Анізотропія паперу.
Архітектура мостів.
Вечірнє спостереження зірок, місяця і планет в телескоп
Вивчення електромагнітних полів побутових приладів.
Вивчення електрохімічних властивостей нанокристалів
Вивчення миючих засобів. Фізика мила.
Вивчення принципу роботи люмінесцентної лампочки
Вивчення руху тіла, кинутого під кутом до горизонту.
Вивчення теплофізичних властивостей нанокристалів.
Виготовлення батареї термопар і вимірювання температури.
Виготовлення і випробування моделі телескопа
Виготовлення саморобних приладів для демонстрації дії магнітного поля на провідник зі струмом.
Визначення ККД сонячної батареї
Визначення спектральних меж чутливості людського ока за допомогою дифракційної решітки.
Використання інтернету для пошуку зображень космічних об'єктів та інформації про них
Використання поляризаційного методу для оцінки напруги, зі стояння деталей і елементів конструкцій.
Вимірювання індукції магнітного поля постійних магнітів
Вимірювання коефіцієнта тертя ковзання.
Вимірювання концентрації заряджених частинок в лазерній плазмі.
Вимірювання розмірів мікрооб'єктів лазерним променем.
Вимірювання сили, необхідної для розриву нитки
Вимірювання часу реакції людини на звукові та світлові сигнали
Вирощування кристалів
Вирощування кристалів мідного і залізного купоросу в домашніх умовах і визначення їх щільності.
Вітрогенератор для сигнального освітлення.
Внутрішня енергія. Способи зміни внутрішньої енергії.
Вплив атмосфери на поширення електромагнітних хвиль", 10 клас.
Вплив магнітних бур на здоров'я людини.
Всесвіт.Будова і еволюція Всесвіту.Галактика.
Газовий закон.
Геомагнітна енергія.
Гідродинаміка. Рівняння Бернуллі.
Гра Angry Birds. Фізика гри. Вивчення рух тіла кинутого під кутом до горизонту
Дивовижний тричлен у фізиці.
Дослідження абсолютно непружного удару і моделі реактивного руху методом відео-аналізу.
Дослідження властивостей снігу.

Дослідження впливу різних факторів на зростання кристалів.
Дослідження електричного опору терморезистора від температури
Дослідження ефекту Доплера в зміні швидкості.
Дослідження залежності зміни коефіцієнта поверхневого натягу рідини від різних факторів.
Дослідження залежності показань термометра від зовнішніх умов
Дослідження залежності сили пружності від деформації
Дослідження коливань пружинного маятника. Цифрова реєстрація та обробка даних.
Дослідження космосу. Орбіти космічних апаратів.
Дослідження лобового опору, створюваного повітрям при вільному падінні тел.
Дослідження методом відеоаналізу лобового зіткнення двох тіл однакової маси.
Дослідження опору тіла людини.
Дослідження польоту тіла, кинутого під кутом до горизонту.
Дослідження процесу утворення кластерів вуглецю в лазерній плазмі.
Дослідження сегнетоелектричних здібностей матеріалів.
Дослідження спектра випромінювання штучних джерел світла.
Дослідження фізичних факторів, що формують елементарні сліди крові.
Дослідження явища виникнення світлових смуг в металевій трубі при внесенні в неї джерела світла.
Еволюція зірок. Білі карлики. Чорна дірка.
Електричне поле. Провідники в електричному полі.
Електродинаміка.
Електромагнітні прискорювачі маси.
Енергія вітру.
Енергія з органічних добрив.
Закони збереження в механіці. Закон збереження енергії.
Закони збереження в механіці. Закон збереження імпульсу.
Запис динамічних голограм в резонансних середовищах.
Зародження і розвиток наукового погляду на світ.

Теми дослідницьких робіт з фізики в 10 класі

Приблизні теми дослідницьких робіт з фізики для учнів 10 класу:


Застосування графіків при вивченні теплових явищ.
Застосування методів плазмо-хімічного плавлення у виробництві інтегральних мікросхем.
Захист транспортних засобів від атмосферної електрики.
Зв'язок астрономії з іншими науками. Календар.
Зірки - найважливіший об'єкт Всесвіту. Шкала зоряних величин.
Історія відкриття законів динаміки на основі астрономічних спостережень.
Комета. Тиск світла. "Сонячний вітер".
Кристал. Їх вирощування і застосування.
Магнітні поля, їх вимірювання і вплив на живі організми.
Малі тіла Сонячної системи.
Методи астрофізичних досліджень. Радіотелескоп. Оптичні телескопи. Кутовий дозвіл телескопа.
Методи вимірювання артеріального тиску
Механіка деформованих тел. механічні властивості твердих тіл.
Мобільний телефон з точки зору фізики.
Модель саморушного пристрою, здатного рухатися по заданій траєкторії, виявляти і огинати перешкоди.
Моделювання та дослідження процесу утворення планетарних систем і чорних дір.
Найважливіші події в історії астрономії. Електроємність. Конденсатор. Застосування конденсаторів.
Наука на варті здоров'я. Вплив ультразвуку на організм людини і ультразвукова діагностика.
Незворотні зміни у Всесвіті.
Неньютоновская рідина
Несприятливі екологічні наслідки роботи теплових двигунів.
Нові типи космічних двигунів.
Об'єктне демонстрування ефекту Доплера для звукових хвиль.
Осмотична електростанція.
Основи молекулярно-кінетичної теорії.
Оцінка довжини світлової хвилі по спостереженню дифракції світла на цілі
Передавальні механізми та їх види.
Перетворення частоти випромінювання в процесі взаємодії лазерного пучка з поверхнею твердого тіла.

Планети земної групи.
Планети-гіганти.
Поверхневий натяг мильної бульбашки. Маленьке диво у вас вдома.
Погляд на зір з точки зору фізики.
Потенціал. Різниця потенціалів. Еквіпотенційні поверхні.
Прилад для демонстрації газових розрядів.
Принцип роботи п'єзоелектричної запальнички.
Про дослідне визначення питомої теплоти пароутворення води.
Проект " Розумний Дім"
Проект "Шкільна метеорологічна станція".
Проект шумоізоляційні щити
Рівновага твердих тел. Види рівноваги.
Розробка генератора електромагнітних хвиль і його використання на уроках фізики.
Сигналізатор механічних коливань.
Сили в механіці. Деформація і сила пружності.
Сили в механіці. Сила всесвітнього тяжіння. Сила ваги
Сили в механіці. Сила тертя.
Система Земля - Місяць. Сонячні і місячні затемнення.
Сонце - найближча зірка. Будова Сонячної атмосфери. Сонячно-земні зв'язки.
Сонячна система - комплекс тіл загального походження.
Сонячний колектор.
Спостереження сонячних плям за допомогою телескопа і сонячного екрану
Спостереження часткового сонячного затемнення.
Створення програми для розрахунку силових ліній електричного поля.
Створення солемера.
Структура Всесвіту. Її розширення. Реліктове випромінювання.
Сучасні уявлення про Всесвіт.
Сучасні уявлення про походження Сонячної системи.
Теплові двигуни.
Термочутливі матеріали.
Фізичний стан і хімічний склад зірок. Рівновага зірок. Джерела енергії зірок.


Роботи надсилати мені на електронну адресу : kolganovaola585@gmail.com

Завдання з фізики на 03.06.20

ТЕМА УРОКУ 2
Розв'язання задач




ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Всі задачі виписати в зошит, читати §22, 26, 34, 37, повторити конспект



Завдання з фізики на 27.05.20 

ТЕМА УРОКУ 1

 “Деформації. Механічні властивості твердих тіл. ”





ТЕМА УРОКУ 2 Завдання з фізики на 27.05.20
 “Механічні властивості твердих тіл. Модуль Юнга. Розв'язування задач”




ТЕМА УРОКУ 3 Завдання з фізики на 03.06.20
“Лабораторна робота No 2. Визначення модуля пружності різних речовин.”


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник з фізики  §32 читати,  ст. 207 відповідати на питання 1-8


Завдання з математики на 18.05.20 

ТЕМА УРОКУ 1

Вектори у просторі.



Завдання з математики на 20.05.20 

ТЕМА УРОКУ 2

Вектори у просторі.Розв’язування задач.

ТЕМА УРОКУ 3 28.05.20 
Застосування векторів.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Підручник з математики  §36 ст 267 питання 1-9, виписати малюнки № 351, 352, 353, 354 та вивчити означення, сторінка 267,268 (задачі в зошит), №1301,1302,1303

Завдання з фізики на 27.05.20

ТЕМА УРОКУ 3
“Лабораторна робота No1 Визначення коефіцієнта поверхневого натягу
рідини”

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник з фізики  §29-30 читати , виписати задачі  в зошит ст. 192-194

Завдання з фізики на 20.05.20

ТЕМА УРОКУ2
 “Поверхневий натяг рідини. Змочування.Капілярні явища. Розв’язування задач.” 


 
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник з фізики  §30 читати. пит 1-6 , виписати задачі з відео в зошит
Завдання з фізики на 13.05.20

ТЕМА УРОКУ1

“Поверхневий натяг рідини. Змочування. Капілярні явища.”

 
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник з фізики  § 29 читати , відповідати на питання 1-4


Завдання з фізики на 06.05.20

ТЕМА УРОКУ3
“Властивості насиченої і ненасиченої пари. Вологість повітря. Розв'язування задач.”

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник з фізики  §27 читати , виписати задачі з відео в зошит

Завдання з фізики на 06.05.20

ТЕМА УРОКУ2
“Властивості насиченої і ненасиченої пари. Вологість повітря”

 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник з фізики  §27 читати та конспектувати,відповідати на питання в кінці параграфу 1-5


Завдання з фізики на 06.05.20

ТЕМА УРОКУ1
 “Необоротність теплових процесів. Ентропія”


Що таке ентропія ?  
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник з фізики  §34 читати та конспектувати,відповідати на питання в кінці параграфу 1-4



Завдання з математики на 04.05.20
ТЕМА УРОКУ 1
 Координати у просторі



ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 
Підручник з математики  §34 ст 251 читати, питання 1-4, виписати малюнки № 329,330,331,332, 335 та вивчити означення, сторінка 253,254 (задачі в зошит), №1230
Завдання з математики на 04.05.20
ТЕМА УРОКУ 2
 Координати у просторі. Розв'язуванн задач.


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 
Підручник з математики  §34 ст 251 читати, №1231, 1232, 1233, 1235

Завдання з математики на 07.05.20
ТЕМА УРОКУ 3
Симетрія у просторі

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Підручник з математики  §34 ст 251 читати, питання 1-4, виписати малюнки № 339, 340,342,344,345, 346,347 та вивчити означення, сторінка 261,262 (задачі в зошит), №1268, 1269
Завдання з математики на 28.04.20
ТЕМА УРОКУ 1
"Відстань у просторі вимірювання кутів у просторі”,



ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 
Підручник з математики  §32 ст 234 читати, питання 1-5, виписати малюнки № 302, 303, 304, 305, 306 та вивчити означення, сторінка 236 (задачі в зошит), №1137

Завдання з математики на 27.04.20
ТЕМА УРОКУ 1
 “Відстань у просторі вимірювання кутів у просторі. Розв’язування задач.



ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 
Підручник з математики  §33 ст 241-244 читати, питання 1-8, виписати малюнки № 314, 318, 319, 320, 321 та вивчити означення, сторінка 244 (задачі в зошит), №1192

Завдання з фізики на 29.04.20

ТЕМА УРОКУ

“Теплові машини. Принцип дії теплових машин. Цикл теплових машин. Коефіцієнт корисної дії теплових машин”

Теплові машини або теплові двигуни призначені для отримання корисної роботи за рахунок теплоти, що виділяється внаслідок хімічних реакцій (згоряння палива), ядерних перетворень або з інших причин (наприклад, внаслідок нагріву сонячними променями). 


Для функціонування теплової машини обов’язково необхідні наступні складові: нагрівач, холодильник і робоче тіло.
 При цьому, якщо обов’язковість наявності нагрівача і робочого тіла зазвичай не викликає сумнівів, то холодильник в конструкції теплової машини часто відсутній. В якості холодильника виступає навколишнє середовище.
Принцип дії теплових машин полягає в наступному:
  • нагрівач передає робочому тілу теплоту, викликаючи підвищення його температури;
  • робоче тіло здійснює роботу над яким-небудь механічним пристроєм, наприклад, приводить в обертання турбіну, і далі віддає холодильнику теплоту;
  • величина являє собою кількість теплоти, передана холодильником робочому тілу, і має значення менше нуля.
Відзначимо, що передача частини отриманої від нагрівача теплоти холодильника є обов’язковим процесом, тому що інакше робота теплової машини неможлива.
Тепловий коефіцієнт корисної дії (ККД) циклу будь-якої теплової машини можна розрахувати як відношення корисної роботи до кількості теплоти, переданої від нагрівача.
ККД будь-якої теплової машини завжди менше одиниці, тому що частина отриманої від нагрівача теплоти повинна передаватися холодильника.
Термодинамічний цикл, який здійснюється в зворотному напрямку, може бути використаний для роботи холодильної машини.


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник з фізики читати §37,38, відповідати на питання в кінці 
параграфів


Завдання з фізики на 22.04.20

ТЕМА УРОКУ 1
Кількість теплоти. Робота термодинамічного процесу.

Кі́лькість теплоти́ (кі́лькість тепла́) або просто теплота́ — це фізична величина, що відповідає енергії, перенесення якої між двома тілами (різними ділянками тіла) здійснюється за рахунок різниці температур без виконання механічної роботи і не зв'язана з перенесенням речовини від одного тіла до іншого[1]. Виступає характеристикою процесів передавання енергії між тілами при теплообміні.


ТЕМА УРОКУ 2

Робота термодинамічного процесу. Перший закон термодинаміки. Адіабатний процес.


Термодинамічна робота здійснюється тілами в разі зміни їхнього об'єму. Оскільки тверді й рідкі тіла в ході нагрівання розширюються незначною мірою, то незначною є і здійснювана ними робота. Роботу в термодинаміці може здійснювати тільки газ, який під час нагрівання значно змінює свій об'єм.
Робота ідеального газу при ізобарному нагріванні газу є добутком тиску газу на зміну його об'єму:

Графічний зміст роботи газу: робота ідеального чисельно дорівнює площі фігури, обмеженої графіком залежності р від V, віссю V і ординатами початкового і кінцевого стану газу.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник з фізики читати §22,23, читати та відповідати на питання на ст. 149 та 154

Завдання з фізики на 15.04.20


ТЕМА УРОКУ 1
Повторення розділу “Механіка”. Практикум із розв’язування задач.
 
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник з фізики читати §18-20, відповідати на питання ст 129-130




ТЕМА УРОКУ 2
Повторення розділу “Молекуляна фізика та термодинаміка”. Практикум із розв’язування задач.


 ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник з фізики читати §21-24, всі задачі з відео виписати в зошит



ТЕМА УРОКУ 3 
“Внутрішня енергія тіл”



  
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник з фізики читати та конспектувати §33, відповідати на питання1-5




Завдання з математики на 13.04.20
ТЕМА УРОКУ 1
“Перпендикулярність прямої і площини. Перпендикуляр і похила до площини. Розв’язування задач.”

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 
Підручник з математики  §29 читати та повторити означення


ТЕМА УРОКУ 2
 “Перпендикулярні площини.”



ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 
Підручник з математики  §31 відповісти на питаня 1-6

ТЕМА УРОКУ 3
“Перпендикулярні площини. Розв’язування задач”





ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 
Підручник з математики  §31 читати та конспектуват, всі задачі з відео виписати зошит

Завдання з фізики на 08.04.20


ТЕМА УРОКУ
Захист учнівських проектів.

Ваше завдання обрати довільну тему з фізики та зробити доповідь з презентацією на тему, що Ви обрали.
На даній сторінці ви обов'язково знайдете цікаві теми проектів з фізики для 10 класу, які можна вибрати відповідно до своїх інтересів і рекомендацій вчителя фізики для подальшої плідної навчальної учнівскої роботи.
Для зручності вибору і пошуку наші теми дослідницьких проектів з фізики для 10 класу зібрані, відсортовані і розставлені в алфавітному порядку, що дозволить школяреві швидко визначитися з темою навчального проекту.

Дані теми дослідницьких робіт з фізики для 10 класу дозволять учневі провести учнівске дослідження з обраного розділу фізики, де він зможе проявити фантазію і неординарний підхід до процесу. Наставник коригує роботу учня, консультує щодо належного оформлення, що також важливо в проектній діяльності та буде враховуватися під час захисту.
Досліджуючи певну тему дослідницької роботи і навчального проекту з фізики у 10 класі школи, керівнику варто звернути увагу на інструктаж учня з основ оформлення та плану роботи. Таким чином, учень повторить правила оформлення проекту і не допустить структурних помилок надалі.
Представлені теми навчальних учнівских проектів з фізики в 10 класі будуть цікаві школярам, які захоплюються працями відомих фізиків, люблять проводити експерименти, паяти, не байдужі до механіки, електроніки, оптики та інших розділів фізики.

Теми проектів з фізики для 10 класу

Приблизні теми навчальних проектів з фізики для учнів 10 класу:


«Тяжіння» кнопок, плаваючих на поверхні води, як модель гравітаційної взаємодії тіл.
Абсолютно тверде тіло і види його руху.
Анізотропія паперу.
Архітектура мостів.
Вечірнє спостереження зірок, місяця і планет в телескоп
Вивчення електромагнітних полів побутових приладів.
Вивчення електрохімічних властивостей нанокристалів
Вивчення миючих засобів. Фізика мила.
Вивчення принципу роботи люмінесцентної лампочки
Вивчення руху тіла, кинутого під кутом до горизонту.
Вивчення теплофізичних властивостей нанокристалів.
Виготовлення батареї термопар і вимірювання температури.
Виготовлення і випробування моделі телескопа
Виготовлення саморобних приладів для демонстрації дії магнітного поля на провідник зі струмом.
Визначення ККД сонячної батареї
Визначення спектральних меж чутливості людського ока за допомогою дифракційної решітки.
Використання інтернету для пошуку зображень космічних об'єктів та інформації про них
Використання поляризаційного методу для оцінки напруги, зі стояння деталей і елементів конструкцій.
Вимірювання індукції магнітного поля постійних магнітів
Вимірювання коефіцієнта тертя ковзання.
Вимірювання концентрації заряджених частинок в лазерній плазмі.
Вимірювання розмірів мікрооб'єктів лазерним променем.
Вимірювання сили, необхідної для розриву нитки
Вимірювання часу реакції людини на звукові та світлові сигнали
Вирощування кристалів
Вирощування кристалів мідного і залізного купоросу в домашніх умовах і визначення їх щільності.
Вітрогенератор для сигнального освітлення.
Внутрішня енергія. Способи зміни внутрішньої енергії.
Вплив атмосфери на поширення електромагнітних хвиль", 10 клас.
Вплив магнітних бур на здоров'я людини.
Всесвіт.Будова і еволюція Всесвіту.Галактика.
Газовий закон.
Геомагнітна енергія.
Гідродинаміка. Рівняння Бернуллі.
Гра Angry Birds. Фізика гри. Вивчення рух тіла кинутого під кутом до горизонту
Дивовижний тричлен у фізиці.
Дослідження абсолютно непружного удару і моделі реактивного руху методом відео-аналізу.
Дослідження властивостей снігу.

Дослідження впливу різних факторів на зростання кристалів.
Дослідження електричного опору терморезистора від температури
Дослідження ефекту Доплера в зміні швидкості.
Дослідження залежності зміни коефіцієнта поверхневого натягу рідини від різних факторів.
Дослідження залежності показань термометра від зовнішніх умов
Дослідження залежності сили пружності від деформації
Дослідження коливань пружинного маятника. Цифрова реєстрація та обробка даних.
Дослідження космосу. Орбіти космічних апаратів.
Дослідження лобового опору, створюваного повітрям при вільному падінні тел.
Дослідження методом відеоаналізу лобового зіткнення двох тіл однакової маси.
Дослідження опору тіла людини.
Дослідження польоту тіла, кинутого під кутом до горизонту.
Дослідження процесу утворення кластерів вуглецю в лазерній плазмі.
Дослідження сегнетоелектричних здібностей матеріалів.
Дослідження спектра випромінювання штучних джерел світла.
Дослідження фізичних факторів, що формують елементарні сліди крові.
Дослідження явища виникнення світлових смуг в металевій трубі при внесенні в неї джерела світла.
Еволюція зірок. Білі карлики. Чорна дірка.
Електричне поле. Провідники в електричному полі.
Електродинаміка.
Електромагнітні прискорювачі маси.
Енергія вітру.
Енергія з органічних добрив.
Закони збереження в механіці. Закон збереження енергії.
Закони збереження в механіці. Закон збереження імпульсу.
Запис динамічних голограм в резонансних середовищах.
Зародження і розвиток наукового погляду на світ.

Теми дослідницьких робіт з фізики в 10 класі

Приблизні теми дослідницьких робіт з фізики для учнів 10 класу:


Застосування графіків при вивченні теплових явищ.
Застосування методів плазмо-хімічного плавлення у виробництві інтегральних мікросхем.
Захист транспортних засобів від атмосферної електрики.
Зв'язок астрономії з іншими науками. Календар.
Зірки - найважливіший об'єкт Всесвіту. Шкала зоряних величин.
Історія відкриття законів динаміки на основі астрономічних спостережень.
Комета. Тиск світла. "Сонячний вітер".
Кристал. Їх вирощування і застосування.
Магнітні поля, їх вимірювання і вплив на живі організми.
Малі тіла Сонячної системи.
Методи астрофізичних досліджень. Радіотелескоп. Оптичні телескопи. Кутовий дозвіл телескопа.
Методи вимірювання артеріального тиску
Механіка деформованих тел. механічні властивості твердих тіл.
Мобільний телефон з точки зору фізики.
Модель саморушного пристрою, здатного рухатися по заданій траєкторії, виявляти і огинати перешкоди.
Моделювання та дослідження процесу утворення планетарних систем і чорних дір.
Найважливіші події в історії астрономії. Електроємність. Конденсатор. Застосування конденсаторів.
Наука на варті здоров'я. Вплив ультразвуку на організм людини і ультразвукова діагностика.
Незворотні зміни у Всесвіті.
Неньютоновская рідина
Несприятливі екологічні наслідки роботи теплових двигунів.
Нові типи космічних двигунів.
Об'єктне демонстрування ефекту Доплера для звукових хвиль.
Осмотична електростанція.
Основи молекулярно-кінетичної теорії.
Оцінка довжини світлової хвилі по спостереженню дифракції світла на цілі
Передавальні механізми та їх види.
Перетворення частоти випромінювання в процесі взаємодії лазерного пучка з поверхнею твердого тіла.

Планети земної групи.
Планети-гіганти.
Поверхневий натяг мильної бульбашки. Маленьке диво у вас вдома.
Погляд на зір з точки зору фізики.
Потенціал. Різниця потенціалів. Еквіпотенційні поверхні.
Прилад для демонстрації газових розрядів.
Принцип роботи п'єзоелектричної запальнички.
Про дослідне визначення питомої теплоти пароутворення води.
Проект " Розумний Дім"
Проект "Шкільна метеорологічна станція".
Проект шумоізоляційні щити
Рівновага твердих тел. Види рівноваги.
Розробка генератора електромагнітних хвиль і його використання на уроках фізики.
Сигналізатор механічних коливань.
Сили в механіці. Деформація і сила пружності.
Сили в механіці. Сила всесвітнього тяжіння. Сила ваги
Сили в механіці. Сила тертя.
Система Земля - Місяць. Сонячні і місячні затемнення.
Сонце - найближча зірка. Будова Сонячної атмосфери. Сонячно-земні зв'язки.
Сонячна система - комплекс тіл загального походження.
Сонячний колектор.
Спостереження сонячних плям за допомогою телескопа і сонячного екрану
Спостереження часткового сонячного затемнення.
Створення програми для розрахунку силових ліній електричного поля.
Створення солемера.
Структура Всесвіту. Її розширення. Реліктове випромінювання.
Сучасні уявлення про Всесвіт.
Сучасні уявлення про походження Сонячної системи.
Теплові двигуни.
Термочутливі матеріали.
Фізичний стан і хімічний склад зірок. Рівновага зірок. Джерела енергії зірок.


Роботи надсилати мені на електронну адресу : kolganovaola585@gmail.com


Завдання з математики на 06.04.20

ТЕМА УРОКУ 
“Перпендикулярність прямої і площини. Перпендикуляр
і похила до площини”




ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 
Підручник з математики  §29 ст 214 читати, питання 1-3, виписати Теорему 11 та вивчити означення

Завдання з математики на 06.04.20

ТЕМА УРОКУ 
“Кут між прямими. Перпендикулярність прямих”
Кут між прямими"




Перпендикулярність прямих





Завдання з математики на 06.04.20

ТЕМА УРОКУ
 “Кут між прямими. Перпендикулярність прямих. Розв’язування задач.”

   

Задачі до уроку: 1003-1006 в підручнику з математики 

ст 211-212 в зошит виписати задачі


 
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 
Підручник з математики  §28 ст 209 читати, виписати Теореми 9 і 10 та вивчити означення

 Завдання з математики на 30.03.20

ТЕМА УРОКУ

Паралельність площин. Розв'язування задач

Розв'язування задач
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 
Всі задачі записати в зошит. Повторити теорію з теми.

Завдання з фізики на 01.04.20


ТЕМА УРОКУ 

“Лабораторна робота 6 . Вивчення одного з ізопроцесів”





ТЕМА УРОКУ

 Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи.




Завдання з математики на 27.03.20
ТЕМА УРОКУ

Паралельність прямої і площини. Розв'язування задач

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 
Всі задачі записати в зошит. Повторити теорію з теми.


Завдання з фізики на 25.03.20


ТЕМА УРОКУ 

Рівняння стану ідеального газу. Ізопроцеси


Розв'язування задач

Завдання з математики на 25.03.20
ТЕМА УРОКУ 

Паралельність прямої і площини. Розв'язування задач



ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 
Всі задачі записати в зошит. Повторити теорію з теми.


Завдання з математики на 23.03.20
  
ТЕМА УРОКУ

Паралельне проектування .Зображення фігур в стереометрі. 

Розв'язування задач.


 Задачі до уроку: 859-864 в підручнику з математики

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 

Завдання

Всі задачі записати в зошит ст 183-184. Повторити теорію з теми.


Завдання з фізики на 18.03.20

ТЕМА УРОКУ

Абсолютна шкала температур. Розв'язування задач. 



ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник з фізики читати §24, відповідати на питання1-9 на ст.158




Завдання з математики на 16.03.20

ТЕМА УРОКУ

Паралельне проектування .Зображення фігур в стереометрії




ДОМАШЄ ЗАВДАННЯ

Конспект в зошиті.  Вивчити основні поняття. Виконати ТЕСТ


Завдання з математики на 12.03.20


ТЕМА УРОКУ

 Прямі у просторі.


Як відомо з курсу планіметрії, для двох прямих на площині можливі лише два випадки їх взаємного розміщення: або вони перетинаються, або вони паралельні.
У просторі можливий ще один випадок розміщення. Розглянемо малюнок 364. Прямі АD/span> і D1С1 не мають спільних точок, крім того вони і не паралельні. В такому випадку кажуть, що дві прямі не лежать в одній площині, тобто не існує такої площини, яка проходить через обидві ці прямі.



Дві прямі, які не лежать в одній площині, називають мимобіжними.
На малюнку 364 прямі АD і D1С1 - мимобіжні.
У планіметрії ці фігури, які ми розглядали, розміщувались на одній площині. У стереометрії можна ж розглядати нескінченно багато площин. У зв’язку з цим означення паралельних прямих потребує уточнення.
Дві прямі в просторі називають паралельними, якщо вони лежать в одній площині і не перетинаються.
Паралельність прямих а і b позначають так само, як і в планіметрії: аllb.
Отже, у просторі можливі три випадки взаємного розміщення двох прямих:
1) прямі лежать в одній площині і мають спільну точку - прямі, що перетинаються (мал. 365).
2) прямі лежать в одній площині і не мають спільних точок - паралельні прямі (мал. 366).
3) прямі не лежать в одній площині - мимобіжні прямі.






ДОМАШЄ ЗАВДАННЯ

Конспект в зошиті.  Вивчити основні поняття. Виконати ТЕСТ

Немає коментарів:

Дописати коментар