Дистанційне навчання 16 група

Вітаю Вас, шановні студенти!

 

Надсилайте на пошту БУДЬ-ЯКІ Ваші матеріали(фото конспектів, задач, таблиць, розв'язки задач, фото домашнього завдання.....) , які я можу ОЦІНИТИ.
В даний момент функціонують електронні журнали, де я ВЖЕ виставляю ОЦІНКИ.
Моя пошта : kolganovaola585@gmail.com

 Виконати контрольні роботи за посиланням:

Контрольна робота №1 "Паралельність прямих та площин у просторі"за 13.04.20

https://docs.google.com/document/d/1DSIs0qyicVd-qvhE3-Lw-eZP4xozp2zQbS3HhycTmNc/edit?usp=sharing

Контрольна робота №2 "Перпеникулярність прямих та площин у просторі"за 20.05.20

https://docs.google.com/document/d/1q702a5p0s1oNnYn2NVnZN6CbvBpwIg8RBRl8ZE8CjJw/edit?usp=sharing

!!! Контрольна робота №3 "Координати і вектори у просторі"за 13.06.20 !!!

https://docs.google.com/document/d/15AfuuZo2Tbaf8iKh3aLff5uHDb3Zct0C8gdCLdJGVJc/edit?usp=sharing

 Контрольна робота №2 "«Розділ І. Механіка.

Частина 2. Динаміка і закони збереження»"за 08.04.20

 https://drive.google.com/file/d/1z0vXguis3nGeuuOuoaCOv6IhwEL7EwKh/view?usp=sharing

Надіслати на електронну пошту завдання, що ви виконали.

 (фото конспектів, задач, таблиць, розв'язки задач, фото домашнього завдання.....) , які я можу ОЦІНИТИ.

3авдання з математики 13.06.20

Виконайте контрольну за посиланням
Контрольна робота №3 "Координати і вектори у просторі"

https://docs.google.com/document/d/15AfuuZo2Tbaf8iKh3aLff5uHDb3Zct0C8gdCLdJGVJc/edit?usp=sharing


3авдання з математики 10.06.20
 ТЕМА УРОКУ  
Застосування векторів. Розв'язання задач”

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Підручник з математики  §36 ст 267 питання 1-9, виписати малюнки № 351, 352, 353, 354 та вивчити означення, сторінка 267,268 (задачі в зошит), №1301,1302,1303


Завдання з фізики на 10.06.20
ТЕМА УРОКУ
Розв'язування задач на рівняння стану ідеального газу.
 
1. Під час виготовлення ламп розжарення їхні балони заповнюють азотом під тиском, значно меншим за атмосферний. Чому цей тиск не роблять рівним атмосферному?
2.  Космічний корабель, стартувавши із Землі, вийшов на навколоземну орбіту. Як змінився тиск повітря в герметичне закритому відсіку? Температура у відсіку не змінилася. (Відповідь: p=const.)
3.  Чому балон із будь-яким стиснутим газом становить велику небезпеку під час пожежі?
4.  У двох посудинах однакового об'єму за однакових температур й тисків містяться водень і азот. Маса якого з газів більша та у скільки разів?


5. Під час переходу певної маси газу з одного стану в інший його тиск зменшується, а температура збільшується. Як міняється його об'єм?


6. Газ зменшувався в об'ємі при Т = const і р = const. Як це могло бути? Чи можна цей процес зміни стану газу описати рівнянням.
(Відповідь. газ витікає)
Розрахункові задачі
1. Два балони, що мають об'єми 6 і 14 л, містять гази за тиску відповідно 8 і 5 МПа за однакової температури. Балони з'єднані трубкою з краном. Який тиск установиться в ба­лонах, якщо відкрити кран? Температура не змінюється, гази в хімічну реакцію не вступають.
Розв'язання. Відповідно до рівняння Менделєєва—Клапейрона , , . Тут v1 і v2, — кількість речовини відповідно в першому й другому балонах,  v — загальна кількість речовини.  Оскільки  v = v1+ v2, дістаємо

, звідки .

З цього співвідношення дістаємо 5,9 МПа. (Відповідь: 5,9 МПа.)
2. Скільки молекул повітря виходить з кімнати об'ємом 120 м3 у разі підвищення температури від 15 до 25 °С? Атмосферний тиск 105 Па. (Відповідь: 1,01∙1026.)






3.  Густина деякої газоподібної речовини дорівнює 2,5 кг/м за температури 10 °С і нормального атмосферного тиску. Знайдіть молярну масу цієї речовини. (Відповідь: 58,79 г/моль.)


4.  З автомобільної шини через невеликий отвір виходить повітря. На скільки підвищилася , температура шини під час руху автомобіля, якщо після витікання 10 % повітря тиск у гайні не змінився? Початкова температура дорівнює 10 °С. (Відповідь: підвищилась на 31 К.)



5.  Циліндрична посудина поділяється на дві частини тонким рухливим поршнем. Яким буде рівноважне положення поршня, коли в одну частину посудини поміщена деяка кількість кисню, а в іншу — така ж за масою кількість водню, якщо довжина посудини 85 см? (Відповідь: 80 і 5 см.)


6.  Щоб повітряна куля могла підняти Вінні-Пуха, об'єм кулі повинний бути не меншим за V = 25 м3 . Якою є маса m Вінні-Пуха, якщо повітряна куля наповнена повітрям, температура якого t1 =30 °С, а температура зовнішнього повітря t0 = 7 °С ? Тиск повітря усередині кулі вважайте рівним атмосферному; масою оболонки повітряної кулі Можна знехтувати.
Розв'язання. Повітряна куля піднімає Вінні-Пуха за умови, що вага витиснутого кулею зовнішнього (холодного) повітря дорівнює сумарній вазі теплого повітря в кулі й самого Вінні-Пуха: m0g = m1g + mg. Маси теплого й холодного повітря знайдемо з рівняння Менделєєва—Клапейрона;

  і 

Звідси дістаємо
.

(Відповідь: 2,4 кг.)

Завдання з фізики на 10.06.20
ТЕМА УРОКУ
Вивчення одного з ізопроцесів. 
Розв'язування задач.Підготовка до контрольної роботи. 


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Виписати в зошит задачі з відео
(фото конспекту надіслати мені на електронну адресу)

Підручник з фізики читати § 26 ст. 170-177 виписати в зошит(фото конспекту надіслати мені на електронну адресу)

Завдання з математики на 03.06.20 

ТЕМА УРОКУ 1

Вектори у просторі.



Завдання з математики на 03.06.20 

ТЕМА УРОКУ 2

Вектори у просторі. Розв’язування задач.

ТЕМА УРОКУ 3 03.06.20 

Застосування векторів.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Підручник з математики  §36 ст 267 питання 1-9, виписати малюнки № 351, 352, 353, 354 та вивчити означення, сторінка 267,268 (задачі в зошит), №1301,1302,1303

Завдання з математики на 01.06.20
ТЕМА УРОКУ 
Симетрія у просторі


Завдання з фізики на 27.05.20


ТЕМА УРОКУ 

“Лабораторна робота 6 . Вивчення одного з ізопроцесів”




Завдання з фізики на 27.05.20


ТЕМА УРОКУ 

Рівняння стану ідеального газу. Ізопроцеси


Розв'язування задач

Завдання з математики на 25.05.20
ТЕМА УРОКУ 1
 Координати у просторі



ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 
Підручник з математики  §34 ст 251 читати, питання 1-4, виписати малюнки № 329,330,331,332, 335 та вивчити означення, сторінка 253,254 (задачі в зошит), №1230

Завдання з математики на 27.05.20
ТЕМА УРОКУ 2
 Координати у просторі. Розв'язуванн задач.


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 
Підручник з математики  §34 ст 251 читати, №1231, 1232, 1233, 1235

Завдання з фізики на 20.05.20

ТЕМА УРОКУ 1

Рівняння стану ідеального газу. Ізопроцеси.”




ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник з фізики читати § 26 ст. 169 відповідати на питання 1-10
 виписати з відео ВСІ задачі та формули

Завдання з фізики на 20.05.20


ТЕМА УРОКУ 

Рівняння стану ідеального газу. Ізопроцеси. Розв'язування задач.

Розв'язування задач

ДОМАШНЕ ЗАВДАННЯ
Виписати задачі та приклади з відео, повторити означення.
Роботи надіслати мені на електронну пошту.
Завдання з математики на 18.05.20
ТЕМА УРОКУ 1
 “Відстань у просторі вимірювання кутів у просторі. Розв’язування задач.




ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 
Підручник з математики  §33 ст 241-244 читати, питання 1-8, виписати малюнки № 314, 318, 319, 320, 321 та вивчити означення, сторінка 244 (задачі в зошит), №1192


Завдання з математики на 13.05.20
ТЕМА УРОКУ 1
"Відстань у просторі вимірювання кутів у просторі”,



ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 
Підручник з математики  §32 ст 234 читати, питання 1-5, виписати малюнки № 302, 303, 304, 305, 306 та вивчити означення, сторінка 236 (задачі в зошит), №1137

Завдання з фізики на 13.05.20
ТЕМА УРОКУ 1
Абсолютна шкала температур.”

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник з фізики читати § 24 

Завдання з фізики на 13.05.20

 
ТЕМА УРОКУ2

“Абсолютна шкала температур. Розв’язування задач.


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ


Завдання з фізики на 06.05.20


ТЕМА УРОКУ 1
Основне рівнння молекулярно-кінетичної теорії ідеального газу



ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник з фізики читати § 25 відповідати на питання 1-4 на ст. 163


 ТЕМА УРОКУ 2
“Основне рівнння молекулярно-кінетичної теорії ідеального газу. Розв’язування задач.




ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник з фізики читати § 25 відповідати на питання 1-7 на ст. 163

Завдання з математики на 06.05.20

ТЕМА УРОКУ 2

“Перпендикулярні площини. Розв’язування задач”



ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 
Підручник з математики  §31 читати та конспектуват, всі задачі з відео виписати зошит



Завдання з математики на 04.05.20
ТЕМА УРОКУ 1
 “Перпендикулярні площини.”


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 
Підручник з математики  §31 відповісти на питаня 1-6

Завдання з фізики на 29.04.20


ТЕМА УРОКУ 1
Ідеальний газ. Тиск газу

 

Завдання з фізики на 29.04.20

ТЕМА УРОКУ 2

Ідеальний газ. Тиск газу. Розв’язування задач.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник з фізики читати § 24 відповідати на питання 1-9 на ст. 158

Завдання з математики на 27.04.20

ТЕМА УРОКУ 
“Перпендикулярність прямої і площини. Перпендикуляр і похила до площини”




ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 
Підручник з математики  §29 ст 214 читати, питання 1-3, виписати Теорему 11 та вивчити означення

Завдання з математики на 22.04.20

ТЕМА УРОКУ 
 “Кут між прямими. Перпендикулярність прямих. Розв’язування задач.”

 

Задачі до уроку: 1007,1010,1013 в підручнику з математики


 
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 

Завдання з фізики на 22.04.20


ТЕМА УРОКУ 1
“Основи молекулярно-кінетичної теорії будови речовини. ”

ТЕМА УРОКУ 2
“Основи молекулярно-кінетичної теорії будови речовини. Розв’язування задач. ”


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник з фізики читати § 23 відповідати на питання 1-7 на ст. 154

Завдання з фізики на 15.04.20


ТЕМА УРОКУ
Захист учнівських проектів.

Ваше завдання обрати довільну тему з фізики та зробити доповідь з презентацією на тему, що Ви обрали.
На даній сторінці ви обов'язково знайдете цікаві теми проектів з фізики для 10 класу, які можна вибрати відповідно до своїх інтересів і рекомендацій вчителя фізики для подальшої плідної навчальної учнівскої роботи.
Для зручності вибору і пошуку наші теми дослідницьких проектів з фізики для 10 класу зібрані, відсортовані і розставлені в алфавітному порядку, що дозволить школяреві швидко визначитися з темою навчального проекту.

Дані теми дослідницьких робіт з фізики для 10 класу дозволять учневі провести учнівске дослідження з обраного розділу фізики, де він зможе проявити фантазію і неординарний підхід до процесу. Наставник коригує роботу учня, консультує щодо належного оформлення, що також важливо в проектній діяльності та буде враховуватися під час захисту.
Досліджуючи певну тему дослідницької роботи і навчального проекту з фізики у 10 класі школи, керівнику варто звернути увагу на інструктаж учня з основ оформлення та плану роботи. Таким чином, учень повторить правила оформлення проекту і не допустить структурних помилок надалі.
Представлені теми навчальних учнівских проектів з фізики в 10 класі будуть цікаві школярам, які захоплюються працями відомих фізиків, люблять проводити експерименти, паяти, не байдужі до механіки, електроніки, оптики та інших розділів фізики.

Теми проектів з фізики для 10 класу

Приблизні теми навчальних проектів з фізики для учнів 10 класу:


«Тяжіння» кнопок, плаваючих на поверхні води, як модель гравітаційної взаємодії тіл.
Абсолютно тверде тіло і види його руху.
Анізотропія паперу.
Архітектура мостів.
Вечірнє спостереження зірок, місяця і планет в телескоп
Вивчення електромагнітних полів побутових приладів.
Вивчення електрохімічних властивостей нанокристалів
Вивчення миючих засобів. Фізика мила.
Вивчення принципу роботи люмінесцентної лампочки
Вивчення руху тіла, кинутого під кутом до горизонту.
Вивчення теплофізичних властивостей нанокристалів.
Виготовлення батареї термопар і вимірювання температури.
Виготовлення і випробування моделі телескопа
Виготовлення саморобних приладів для демонстрації дії магнітного поля на провідник зі струмом.
Визначення ККД сонячної батареї
Визначення спектральних меж чутливості людського ока за допомогою дифракційної решітки.
Використання інтернету для пошуку зображень космічних об'єктів та інформації про них
Використання поляризаційного методу для оцінки напруги, зі стояння деталей і елементів конструкцій.
Вимірювання індукції магнітного поля постійних магнітів
Вимірювання коефіцієнта тертя ковзання.
Вимірювання концентрації заряджених частинок в лазерній плазмі.
Вимірювання розмірів мікрооб'єктів лазерним променем.
Вимірювання сили, необхідної для розриву нитки
Вимірювання часу реакції людини на звукові та світлові сигнали
Вирощування кристалів
Вирощування кристалів мідного і залізного купоросу в домашніх умовах і визначення їх щільності.
Вітрогенератор для сигнального освітлення.
Внутрішня енергія. Способи зміни внутрішньої енергії.
Вплив атмосфери на поширення електромагнітних хвиль", 10 клас.
Вплив магнітних бур на здоров'я людини.
Всесвіт.Будова і еволюція Всесвіту.Галактика.
Газовий закон.
Геомагнітна енергія.
Гідродинаміка. Рівняння Бернуллі.
Гра Angry Birds. Фізика гри. Вивчення рух тіла кинутого під кутом до горизонту
Дивовижний тричлен у фізиці.
Дослідження абсолютно непружного удару і моделі реактивного руху методом відео-аналізу.
Дослідження властивостей снігу.

Дослідження впливу різних факторів на зростання кристалів.
Дослідження електричного опору терморезистора від температури
Дослідження ефекту Доплера в зміні швидкості.
Дослідження залежності зміни коефіцієнта поверхневого натягу рідини від різних факторів.
Дослідження залежності показань термометра від зовнішніх умов
Дослідження залежності сили пружності від деформації
Дослідження коливань пружинного маятника. Цифрова реєстрація та обробка даних.
Дослідження космосу. Орбіти космічних апаратів.
Дослідження лобового опору, створюваного повітрям при вільному падінні тел.
Дослідження методом відеоаналізу лобового зіткнення двох тіл однакової маси.
Дослідження опору тіла людини.
Дослідження польоту тіла, кинутого під кутом до горизонту.
Дослідження процесу утворення кластерів вуглецю в лазерній плазмі.
Дослідження сегнетоелектричних здібностей матеріалів.
Дослідження спектра випромінювання штучних джерел світла.
Дослідження фізичних факторів, що формують елементарні сліди крові.
Дослідження явища виникнення світлових смуг в металевій трубі при внесенні в неї джерела світла.
Еволюція зірок. Білі карлики. Чорна дірка.
Електричне поле. Провідники в електричному полі.
Електродинаміка.
Електромагнітні прискорювачі маси.
Енергія вітру.
Енергія з органічних добрив.
Закони збереження в механіці. Закон збереження енергії.
Закони збереження в механіці. Закон збереження імпульсу.
Запис динамічних голограм в резонансних середовищах.
Зародження і розвиток наукового погляду на світ.

Теми дослідницьких робіт з фізики в 10 класі

Приблизні теми дослідницьких робіт з фізики для учнів 10 класу:


Застосування графіків при вивченні теплових явищ.
Застосування методів плазмо-хімічного плавлення у виробництві інтегральних мікросхем.
Захист транспортних засобів від атмосферної електрики.
Зв'язок астрономії з іншими науками. Календар.
Зірки - найважливіший об'єкт Всесвіту. Шкала зоряних величин.
Історія відкриття законів динаміки на основі астрономічних спостережень.
Комета. Тиск світла. "Сонячний вітер".
Кристал. Їх вирощування і застосування.
Магнітні поля, їх вимірювання і вплив на живі організми.
Малі тіла Сонячної системи.
Методи астрофізичних досліджень. Радіотелескоп. Оптичні телескопи. Кутовий дозвіл телескопа.
Методи вимірювання артеріального тиску
Механіка деформованих тел. механічні властивості твердих тіл.
Мобільний телефон з точки зору фізики.
Модель саморушного пристрою, здатного рухатися по заданій траєкторії, виявляти і огинати перешкоди.
Моделювання та дослідження процесу утворення планетарних систем і чорних дір.
Найважливіші події в історії астрономії. Електроємність. Конденсатор. Застосування конденсаторів.
Наука на варті здоров'я. Вплив ультразвуку на організм людини і ультразвукова діагностика.
Незворотні зміни у Всесвіті.
Неньютоновская рідина
Несприятливі екологічні наслідки роботи теплових двигунів.
Нові типи космічних двигунів.
Об'єктне демонстрування ефекту Доплера для звукових хвиль.
Осмотична електростанція.
Основи молекулярно-кінетичної теорії.
Оцінка довжини світлової хвилі по спостереженню дифракції світла на цілі
Передавальні механізми та їх види.
Перетворення частоти випромінювання в процесі взаємодії лазерного пучка з поверхнею твердого тіла.

Планети земної групи.
Планети-гіганти.
Поверхневий натяг мильної бульбашки. Маленьке диво у вас вдома.
Погляд на зір з точки зору фізики.
Потенціал. Різниця потенціалів. Еквіпотенційні поверхні.
Прилад для демонстрації газових розрядів.
Принцип роботи п'єзоелектричної запальнички.
Про дослідне визначення питомої теплоти пароутворення води.
Проект " Розумний Дім"
Проект "Шкільна метеорологічна станція".
Проект шумоізоляційні щити
Рівновага твердих тел. Види рівноваги.
Розробка генератора електромагнітних хвиль і його використання на уроках фізики.
Сигналізатор механічних коливань.
Сили в механіці. Деформація і сила пружності.
Сили в механіці. Сила всесвітнього тяжіння. Сила ваги
Сили в механіці. Сила тертя.
Система Земля - Місяць. Сонячні і місячні затемнення.
Сонце - найближча зірка. Будова Сонячної атмосфери. Сонячно-земні зв'язки.
Сонячна система - комплекс тіл загального походження.
Сонячний колектор.
Спостереження сонячних плям за допомогою телескопа і сонячного екрану
Спостереження часткового сонячного затемнення.
Створення програми для розрахунку силових ліній електричного поля.
Створення солемера.
Структура Всесвіту. Її розширення. Реліктове випромінювання.
Сучасні уявлення про Всесвіт.
Сучасні уявлення про походження Сонячної системи.
Теплові двигуни.
Термочутливі матеріали.
Фізичний стан і хімічний склад зірок. Рівновага зірок. Джерела енергії зірок.


Роботи надсилати мені на електронну адресу : kolganovaola585@gmail.com


Завдання з фізики на 15.04.20
ТЕМА УРОКУ

 “Сучасні дослідження будови речовини. Атоми і молекули.”


Будова атома. Наноматеріали.



ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник з фізики читати § 22 відповідати на питання 1-7 на ст. 149


Завдання з математики на 22.04.20

ТЕМА УРОКУ
 “Кут між прямими. Перпендикулярність прямих. Розв’язування задач.”

 

Задачі до уроку: 1003-1006 в підручнику з математики 

ст 211-212 в зошит виписати задачі


 
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 
Підручник з математики  §28 ст 209 читати, виписати Теореми 9 і 10 та вивчити означення



Завдання з математики на 15.04.20

ТЕМА УРОКУ 
“Кут між прямими. Перпендикулярність прямих. Кут між прямими"




Перпендикулярність прямих





Завдання з фізики на 08.04.20
ТЕМА УРОКУ
“Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи.”

Повторюємо, як розв'язувати ЗАДАЧІ
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник з фізики читати § 15-20 
Завдання з математики на 08.04.20

ТЕМА УРОКУ

Паралельність площин. Розв'язування задач

Розв'язування задач
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 
Всі задачі записати в зошит. Повторити теорію з теми. Підготуватись до
 контрольної роботи.
 Завдання з математики на 06.04.20
ТЕМА УРОКУ 

Паралельність площин.

Задачі до уроку: 970-978 в підручнику з математики 

ст 202(з малюнками) в зошит виписати задачі




ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 
Підручник з математики  §27 ст 200 читати, виписати Теорему 8 та вивчити означення, відповісти на питання 1-4

Завдання з математики на 30.03.20
ТЕМА УРОКУ 

Паралельність прямої і площини. Розв'язування задач



ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 
Всі задачі записати в зошит. Повторити теорію з теми.

Завдання з математики на 01.04.20
ТЕМА УРОКУ 

Паралельність прямої і площини. Розв'язування задач



Завдання з фізики на 01.04.20
ТЕМА УРОКУ

“Основні положення СТВ та їхні наслідки.”


  ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник з фізики читати § 20, конспект в зошит



ТЕМА УРОКУ

 “Релятивістський закон додавання швидкостей. Розв’язування задач”

 ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник з фізики читати § 21, ст. 142 відповідати на питання 1-4. Конспект в зошит ст.139-141



Завдання з фізики на 25.03.20
ТЕМА УРОКУ

Межі застосування законів класичної механіки.


Класична механіка — розділ фізики, який вивчає рух на основі законів Ньютона та принципу відносності Галілея. Тому її часто називають «Ньютоновою механікою».
Класичну механіку використовують, якщо можна знехтувати квантовими та релятивістськими ефектами. Класичну механіку поділяють на:
Об'єкти, які вивчаються механікою, називають механічними системами. Завданням механіки є вивчення властивостей механічних систем, зокрема їхньої еволюції в часі.
Базовими поняттями класичної механіки є поняття сили, маси та руху. Маса в класичній механіці визначається як міра інертності, тобто здатності тіла до збереження стану спокою або рівномірного прямолінійного руху за відсутності дії на нього сил. З другого боку, сили, які діють на тіло, змінюють стан його руху, викликаючи прискорення. Взаємодія цих двох ефектів і є головною темою механіки Ньютона.
Іншими важливими поняттями цього розділу фізики є енергія, імпульс, момент імпульсу, які можуть передаватись між об'єктами в процесі взаємодії. Енергія механічної системи складається з її кінетичної (енергії руху) та потенціальної (залежної від положення тіла відносно інших тіл) енергій. Щодо цих фізичних величин діють фундаментальні закони збереження


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник з фізики читати §19, ст. 126 відповідати на питання 1-5

 

Завдання з математики на 25.03.20
ТЕМА УРОКУ 

Паралельність прямої і площини. Розв'язування задач



ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 
Всі задачі записати в зошит. Повторити теорію з теми.


Завдання з математики на 23.03.20
  
ТЕМА УРОКУ

Паралельне проектування .Зображення фігур в стереометрії




 
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 
Всі задачі записати в зошит. Повторити теорію з теми.


Завдання з фізики на 18.03.20

Розв`язування задач.Закон збереження механічної енергії. Застосування законів збереження в механіці

 Закон збереження енергії, у фізиці, принцип, згідно з яким повна енергія замкненої системи зберігається впродовж часу. Енергія не виникає з нічого і не зникає в нікуди, а може лише перетворюватись з однієї форми на іншу. Через цей закон неможливі вічні двигуни першого роду. Закон був відкритий незалежно, для різних видів енергії багатьма вченими, серед яких Ґотфрід Лейбніц — для кінетичної енергії, Джеймс Джоуль для внутрішньої енергії, Джон Пойнтінг для електромагнітної енергії.

 

 Розв'язування задач




ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 
Всі задачі записати в зошит. Повторити теорію з теми.


Завдання з математики на 18.03.20 
 ТЕМА УРОКУ

 Розв'язування задач


 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 
Всі задачі записати в зошит. Повторити теорію з теми. 


Завдання з математики на 16.03.20
ТЕМА УРОКУ

 Прямі у просторі.


Як відомо з курсу планіметрії, для двох прямих на площині можливі лише два випадки їх взаємного розміщення: або вони перетинаються, або вони паралельні.
У просторі можливий ще один випадок розміщення. Розглянемо малюнок 364. Прямі АD/span> і D1С1 не мають спільних точок, крім того вони і не паралельні. В такому випадку кажуть, що дві прямі не лежать в одній площині, тобто не існує такої площини, яка проходить через обидві ці прямі.



Дві прямі, які не лежать в одній площині, називають мимобіжними.
На малюнку 364 прямі АD і D1С1 - мимобіжні.
У планіметрії ці фігури, які ми розглядали, розміщувались на одній площині. У стереометрії можна ж розглядати нескінченно багато площин. У зв’язку з цим означення паралельних прямих потребує уточнення.
Дві прямі в просторі називають паралельними, якщо вони лежать в одній площині і не перетинаються.
Паралельність прямих а і b позначають так само, як і в планіметрії: аllb.
Отже, у просторі можливі три випадки взаємного розміщення двох прямих:
1) прямі лежать в одній площині і мають спільну точку - прямі, що перетинаються (мал. 365).
2) прямі лежать в одній площині і не мають спільних точок - паралельні прямі (мал. 366).
3) прямі не лежать в одній площині - мимобіжні прямі.



Немає коментарів:

Дописати коментар