Дистанційне навчання 18 група

Вітаю Вас, шановні студенти!

 

Надсилайте на пошту БУДЬ-ЯКІ Ваші матеріали(фото конспектів, задач, таблиць, розв'язки задач, фото домашнього завдання.....) , які я можу ОЦІНИТИ.
В даний момент функціонують електронні журнали, де я ВЖЕ виставляю ОЦІНКИ.
Моя пошта : kolganovaola585@gmail.com

 Виконати контрольні роботи за посиланням:

Контрольна робота №1 "Паралельність прямих та площин у просторі"за 13.04.20

https://docs.google.com/document/d/1DSIs0qyicVd-qvhE3-Lw-eZP4xozp2zQbS3HhycTmNc/edit?usp=sharing

Контрольна робота №2 "Перпеникулярність прямих та площин у просторі"за 25.05.20

https://docs.google.com/document/d/1q702a5p0s1oNnYn2NVnZN6CbvBpwIg8RBRl8ZE8CjJw/edit?usp=sharing

Контрольна робота №3 "Координати і вектори у просторі"за 19.06.20

https://docs.google.com/document/d/15AfuuZo2Tbaf8iKh3aLff5uHDb3Zct0C8gdCLdJGVJc/edit?usp=sharing

 Контрольна робота №2 "«Розділ І. Механіка.Частина 2. Динаміка і закони збереження»"за 13.04.20
 https://drive.google.com/file/d/1z0vXguis3nGeuuOuoaCOv6IhwEL7EwKh/view?usp=sharing

Завдання з математики на 19.06.20

 Контрольна робота №3 "Координати і вектори у просторі"


ВИКОНАТИ завдання за посиланням!!!

https://docs.google.com/document/d/15AfuuZo2Tbaf8iKh3aLff5uHDb3Zct0C8gdCLdJGVJc/edit?usp=sharing

Роботи надсилати мені на електронну адресу : kolganovaola585@gmail.com

Завдання з фізики на 19.06.20

ТЕМА УРОКУ
 Захист учнівських проектів.

Ваше завдання обрати ДВІ довільні теми з фізики та зробити доповідь з презентацією на тему, що Ви обрали.
!!!Термін здачі робіт до 22.06. 20!!!
23. 06. 20 будуть виставлятись семестрові оцінки!!!

Роботи(домашні завдання, контрольні, задачі, доповідь, конспекти) надсилати мені на електронну адресу : kolganovaola585@gmail.com

На даній сторінці ви обов'язково знайдете цікаві теми проектів з фізики для 10 класу, які можна вибрати відповідно до своїх інтересів і рекомендацій вчителя фізики для подальшої плідної навчальної учнівскої роботи.
Дані теми дослідницьких робіт з фізики для 10 класу дозволять учневі провести учнівске дослідження з обраного розділу фізики, де він зможе проявити фантазію і неординарний підхід до процесу.

Теми проектів з фізики для 10 класу

Приблизні теми навчальних проектів з фізики для учнів 10 класу:


«Тяжіння» кнопок, плаваючих на поверхні води, як модель гравітаційної взаємодії тіл.
Абсолютно тверде тіло і види його руху.
Анізотропія паперу.
Архітектура мостів.
Вечірнє спостереження зірок, місяця і планет в телескоп
Вивчення електромагнітних полів побутових приладів.
Вивчення електрохімічних властивостей нанокристалів
Вивчення миючих засобів. Фізика мила.
Вивчення принципу роботи люмінесцентної лампочки
Вивчення руху тіла, кинутого під кутом до горизонту.
Вивчення теплофізичних властивостей нанокристалів.
Виготовлення батареї термопар і вимірювання температури.
Виготовлення і випробування моделі телескопа
Виготовлення саморобних приладів для демонстрації дії магнітного поля на провідник зі струмом.
Визначення ККД сонячної батареї
Визначення спектральних меж чутливості людського ока за допомогою дифракційної решітки.
Використання інтернету для пошуку зображень космічних об'єктів та інформації про них
Використання поляризаційного методу для оцінки напруги, зі стояння деталей і елементів конструкцій.
Вимірювання індукції магнітного поля постійних магнітів
Вимірювання коефіцієнта тертя ковзання.
Вимірювання концентрації заряджених частинок в лазерній плазмі.
Вимірювання розмірів мікрооб'єктів лазерним променем.
Вимірювання сили, необхідної для розриву нитки
Вимірювання часу реакції людини на звукові та світлові сигнали
Вирощування кристалів
Вирощування кристалів мідного і залізного купоросу в домашніх умовах і визначення їх щільності.
Вітрогенератор для сигнального освітлення.
Внутрішня енергія. Способи зміни внутрішньої енергії.
Вплив атмосфери на поширення електромагнітних хвиль", 10 клас.
Вплив магнітних бур на здоров'я людини.
Всесвіт.Будова і еволюція Всесвіту.Галактика.
Газовий закон.
Геомагнітна енергія.
Гідродинаміка. Рівняння Бернуллі.
Гра Angry Birds. Фізика гри. Вивчення рух тіла кинутого під кутом до горизонту
Дивовижний тричлен у фізиці.
Дослідження абсолютно непружного удару і моделі реактивного руху методом відео-аналізу.
Дослідження властивостей снігу.

Дослідження впливу різних факторів на зростання кристалів.
Дослідження електричного опору терморезистора від температури
Дослідження ефекту Доплера в зміні швидкості.
Дослідження залежності зміни коефіцієнта поверхневого натягу рідини від різних факторів.
Дослідження залежності показань термометра від зовнішніх умов
Дослідження залежності сили пружності від деформації
Дослідження коливань пружинного маятника. Цифрова реєстрація та обробка даних.
Дослідження космосу. Орбіти космічних апаратів.
Дослідження лобового опору, створюваного повітрям при вільному падінні тел.
Дослідження методом відеоаналізу лобового зіткнення двох тіл однакової маси.
Дослідження опору тіла людини.
Дослідження польоту тіла, кинутого під кутом до горизонту.
Дослідження процесу утворення кластерів вуглецю в лазерній плазмі.
Дослідження сегнетоелектричних здібностей матеріалів.
Дослідження спектра випромінювання штучних джерел світла.
Дослідження фізичних факторів, що формують елементарні сліди крові.
Дослідження явища виникнення світлових смуг в металевій трубі при внесенні в неї джерела світла.
Еволюція зірок. Білі карлики. Чорна дірка.
Електричне поле. Провідники в електричному полі.
Електродинаміка.
Електромагнітні прискорювачі маси.
Енергія вітру.
Енергія з органічних добрив.
Закони збереження в механіці. Закон збереження енергії.
Закони збереження в механіці. Закон збереження імпульсу.
Запис динамічних голограм в резонансних середовищах.
Зародження і розвиток наукового погляду на світ.

Теми дослідницьких робіт з фізики в 10 класі

Приблизні теми дослідницьких робіт з фізики для учнів 10 класу:


Застосування графіків при вивченні теплових явищ.
Застосування методів плазмо-хімічного плавлення у виробництві інтегральних мікросхем.
Захист транспортних засобів від атмосферної електрики.
Зв'язок астрономії з іншими науками. Календар.
Зірки - найважливіший об'єкт Всесвіту. Шкала зоряних величин.
Історія відкриття законів динаміки на основі астрономічних спостережень.
Комета. Тиск світла. "Сонячний вітер".
Кристал. Їх вирощування і застосування.
Магнітні поля, їх вимірювання і вплив на живі організми.
Малі тіла Сонячної системи.
Методи астрофізичних досліджень. Радіотелескоп. Оптичні телескопи. Кутовий дозвіл телескопа.
Методи вимірювання артеріального тиску
Механіка деформованих тел. механічні властивості твердих тіл.
Мобільний телефон з точки зору фізики.
Модель саморушного пристрою, здатного рухатися по заданій траєкторії, виявляти і огинати перешкоди.
Моделювання та дослідження процесу утворення планетарних систем і чорних дір.
Найважливіші події в історії астрономії. Електроємність. Конденсатор. Застосування конденсаторів.
Наука на варті здоров'я. Вплив ультразвуку на організм людини і ультразвукова діагностика.
Незворотні зміни у Всесвіті.
Неньютоновская рідина
Несприятливі екологічні наслідки роботи теплових двигунів.
Нові типи космічних двигунів.
Об'єктне демонстрування ефекту Доплера для звукових хвиль.
Осмотична електростанція.
Основи молекулярно-кінетичної теорії.
Оцінка довжини світлової хвилі по спостереженню дифракції світла на цілі
Передавальні механізми та їх види.
Перетворення частоти випромінювання в процесі взаємодії лазерного пучка з поверхнею твердого тіла.

Планети земної групи.
Планети-гіганти.
Поверхневий натяг мильної бульбашки. Маленьке диво у вас вдома.
Погляд на зір з точки зору фізики.
Потенціал. Різниця потенціалів. Еквіпотенційні поверхні.
Прилад для демонстрації газових розрядів.
Принцип роботи п'єзоелектричної запальнички.
Про дослідне визначення питомої теплоти пароутворення води.
Проект " Розумний Дім"
Проект "Шкільна метеорологічна станція".
Проект шумоізоляційні щити
Рівновага твердих тел. Види рівноваги.
Розробка генератора електромагнітних хвиль і його використання на уроках фізики.
Сигналізатор механічних коливань.
Сили в механіці. Деформація і сила пружності.
Сили в механіці. Сила всесвітнього тяжіння. Сила ваги
Сили в механіці. Сила тертя.
Система Земля - Місяць. Сонячні і місячні затемнення.
Сонце - найближча зірка. Будова Сонячної атмосфери. Сонячно-земні зв'язки.
Сонячна система - комплекс тіл загального походження.
Сонячний колектор.
Спостереження сонячних плям за допомогою телескопа і сонячного екрану
Спостереження часткового сонячного затемнення.
Створення програми для розрахунку силових ліній електричного поля.
Створення солемера.
Структура Всесвіту. Її розширення. Реліктове випромінювання.
Сучасні уявлення про Всесвіт.
Сучасні уявлення про походження Сонячної системи.
Теплові двигуни.
Термочутливі матеріали.
Фізичний стан і хімічний склад зірок. Рівновага зірок. Джерела енергії зірок.


Роботи надсилати мені на електронну адресу : kolganovaola585@gmail.com




Завдання з фізики на 16.06.20
ТЕМА УРОКУ
Вивчення одного з ізопроцесів. 
Розв'язування задач.Підготовка до контрольної роботи. 


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Виписати в зошит задачі з відео
(фото конспекту надіслати мені на електронну адресу)

Завдання з математики на 13.06.20 

ТЕМА УРОКУ 1

Вектори у просторі.



Завдання з математики на 13.06.20 

ТЕМА УРОКУ 2

Вектори у просторі.Розв’язування задач.

ТЕМА УРОКУ 3 13.06.20 

Застосування векторів.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Підручник з математики  §36 ст 267 питання 1-9, виписати малюнки № 351, 352, 353, 354 та вивчити означення, сторінка 267,268 (задачі в зошит), №1301,1302,1303

Завдання з фізики на 13.06.20
ТЕМА УРОКУ
Вивчення одного з ізопроцесів. 
Розв'язування задач 


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Виписати в зошит задачі з відео
(фото конспекту надіслати мені на електронну адресу)

Підручник з фізики читати § 26 ст. 170-177 виписати в зошит(фото конспекту надіслати мені на електронну адресу)

Завдання з фізики на 12.06.20


ТЕМА УРОКУ 

“Лабораторна робота 6 . Вивчення одного з ізопроцесів”




Завдання з фізики на 09.06.20


ТЕМА УРОКУ 

Рівняння стану ідеального газу. Ізопроцеси. Розв'язування задач.

Розв'язування задач

ДОМАШНЕ ЗАВДАННЯ
Виписати задачі та приклади з відео, повторити означення.
Роботи надіслати мені на електронну пошту.

Завдання з фізики на 02.06.20

ТЕМА УРОКУ 3

Рівняння стану ідеального газу. Ізопроцеси.”



Завдання з фізики на 01.06.20

 
ТЕМА УРОКУ2

“Абсолютна шкала температур. Розв’язування задач.


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ


Завдання з фізики на 26.06.20
ТЕМА УРОКУ 1
Абсолютна шкала температур.”

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник з фізики читати § 24 
Завдання з математики на 01.06.20
ТЕМА УРОКУ 1
 Координати у просторі



ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 
Підручник з математики  §34 ст 251 читати, питання 1-4, виписати малюнки № 329,330,331,332, 335 та вивчити означення, сторінка 253,254 (задачі в зошит), №1230
Завдання з математики на 01.06.20
ТЕМА УРОКУ 2
 Координати у просторі. Розв'язуванн задач.


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 
Підручник з математики  §34 ст 251 читати, №1231, 1232, 1233, 1235


Завдання з математики на 25.05.20
ТЕМА УРОКУ 2
 “Відстань у просторі вимірювання кутів у просторі. Розв’язування задач.




ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 
Підручник з математики  §33 ст 241-244 читати, питання 1-8, виписати малюнки № 314, 318, 319, 320, 321 та вивчити означення, сторінка 244 (задачі в зошит), №1192


Завдання з математики на 18.05.20
ТЕМА УРОКУ 1
"Відстань у просторі вимірювання кутів у просторі”,



ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 
Підручник з математики  §32 ст 234 читати, питання 1-5, виписати малюнки № 302, 303, 304, 305, 306 та вивчити означення, сторінка 236 (задачі в зошит), №1137


Завдання з фізики на 25.05.20

ТЕМА УРОКУ 1


Основне рівнння молекулярно-кінетичної теорії ідеального газу



ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник з фізики читати § 25 відповідати на питання 1-4 на ст. 163

Завдання з фізики на 19.05.20
 ТЕМА УРОКУ 2
“Основне рівнння молекулярно-кінетичної теорії ідеального газу. Розв’язування задач.


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник з фізики читати § 25 відповідати на питання 1-7 на ст. 163



Завдання з фізики на 18.05.20

ТЕМА УРОКУ 1
Ідеальний газ. Тиск газу. Розв’язування задач”

 


Завдання з математики на 18.05.20

ТЕМА УРОКУ 2

“Перпендикулярні площини. Розв’язування задач”



ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 
Підручник з математики  §31 читати та конспектуват, всі задачі з відео виписати зошит



Завдання з математики на 08.05.20
ТЕМА УРОКУ 1
 “Перпендикулярні площини.”


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 
Підручник з математики  §31 відповісти на питаня 1-6

Завдання з фізики на 12.05.20

ТЕМА УРОКУ 2

Ідеальний газ. Тиск газу. Розв’язування задач.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник з фізики читати § 24 відповідати на питання 1-9 на ст. 158

Завдання з математики на 04.05.20

ТЕМА УРОКУ 
“Перпендикулярність прямої і площини. Перпендикуляр
і похила до площини”




ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 
Підручник з математики  §29 ст 214 читати, питання 1-3, виписати Теорему 11 та вивчити означення

Завдання з фізики на 04.05.20

ТЕМА УРОКУ 1
“Основи молекулярно-кінетичної теорії будови речовини. ”

ТЕМА УРОКУ 2

“Основи молекулярно-кінетичної теорії будови речовини. Розв’язування задач. ”


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник з фізики читати § 23 відповідати на питання 1-7 на ст. 154

Завдання з математики на 27.04.20

ТЕМА УРОКУ 
“Кут між прямими. Перпендикулярність прямих”
Кут між прямими"




Перпендикулярність прямих





Завдання з математики на 27.04.20

ТЕМА УРОКУ
 “Кут між прямими. Перпендикулярність прямих. Розв’язування задач.”

 

Задачі до уроку: 1003-1006 в підручнику з математики 

ст 211-212 в зошит виписати задачі


 
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 
Підручник з математики  §28 ст 209 читати, виписати Теореми 9 і 10 та вивчити означення

Завдання з фізики на 27.04.20
ТЕМА УРОКУ 1
Захист учнівських проектів.

Ваше завдання обрати довільну тему з фізики та зробити доповідь з презентацією на тему, що Ви обрали.
На даній сторінці ви обов'язково знайдете цікаві теми проектів з фізики для 10 класу, які можна вибрати відповідно до своїх інтересів і рекомендацій вчителя фізики для подальшої плідної навчальної учнівскої роботи.
Для зручності вибору і пошуку наші теми дослідницьких проектів з фізики для 10 класу зібрані, відсортовані і розставлені в алфавітному порядку, що дозволить школяреві швидко визначитися з темою навчального проекту.

Дані теми дослідницьких робіт з фізики для 10 класу дозволять учневі провести учнівске дослідження з обраного розділу фізики, де він зможе проявити фантазію і неординарний підхід до процесу. Наставник коригує роботу учня, консультує щодо належного оформлення, що також важливо в проектній діяльності та буде враховуватися під час захисту.
Досліджуючи певну тему дослідницької роботи і навчального проекту з фізики у 10 класі школи, керівнику варто звернути увагу на інструктаж учня з основ оформлення та плану роботи. Таким чином, учень повторить правила оформлення проекту і не допустить структурних помилок надалі.
Представлені теми навчальних учнівских проектів з фізики в 10 класі будуть цікаві школярам, які захоплюються працями відомих фізиків, люблять проводити експерименти, паяти, не байдужі до механіки, електроніки, оптики та інших розділів фізики.

Теми проектів з фізики для 10 класу

Приблизні теми навчальних проектів з фізики для учнів 10 класу:


«Тяжіння» кнопок, плаваючих на поверхні води, як модель гравітаційної взаємодії тіл.
Абсолютно тверде тіло і види його руху.
Анізотропія паперу.
Архітектура мостів.
Вечірнє спостереження зірок, місяця і планет в телескоп
Вивчення електромагнітних полів побутових приладів.
Вивчення електрохімічних властивостей нанокристалів
Вивчення миючих засобів. Фізика мила.
Вивчення принципу роботи люмінесцентної лампочки
Вивчення руху тіла, кинутого під кутом до горизонту.
Вивчення теплофізичних властивостей нанокристалів.
Виготовлення батареї термопар і вимірювання температури.
Виготовлення і випробування моделі телескопа
Виготовлення саморобних приладів для демонстрації дії магнітного поля на провідник зі струмом.
Визначення ККД сонячної батареї
Визначення спектральних меж чутливості людського ока за допомогою дифракційної решітки.
Використання інтернету для пошуку зображень космічних об'єктів та інформації про них
Використання поляризаційного методу для оцінки напруги, зі стояння деталей і елементів конструкцій.
Вимірювання індукції магнітного поля постійних магнітів
Вимірювання коефіцієнта тертя ковзання.
Вимірювання концентрації заряджених частинок в лазерній плазмі.
Вимірювання розмірів мікрооб'єктів лазерним променем.
Вимірювання сили, необхідної для розриву нитки
Вимірювання часу реакції людини на звукові та світлові сигнали
Вирощування кристалів
Вирощування кристалів мідного і залізного купоросу в домашніх умовах і визначення їх щільності.
Вітрогенератор для сигнального освітлення.
Внутрішня енергія. Способи зміни внутрішньої енергії.
Вплив атмосфери на поширення електромагнітних хвиль", 10 клас.
Вплив магнітних бур на здоров'я людини.
Всесвіт.Будова і еволюція Всесвіту.Галактика.
Газовий закон.
Геомагнітна енергія.
Гідродинаміка. Рівняння Бернуллі.
Гра Angry Birds. Фізика гри. Вивчення рух тіла кинутого під кутом до горизонту
Дивовижний тричлен у фізиці.
Дослідження абсолютно непружного удару і моделі реактивного руху методом відео-аналізу.
Дослідження властивостей снігу.

Дослідження впливу різних факторів на зростання кристалів.
Дослідження електричного опору терморезистора від температури
Дослідження ефекту Доплера в зміні швидкості.
Дослідження залежності зміни коефіцієнта поверхневого натягу рідини від різних факторів.
Дослідження залежності показань термометра від зовнішніх умов
Дослідження залежності сили пружності від деформації
Дослідження коливань пружинного маятника. Цифрова реєстрація та обробка даних.
Дослідження космосу. Орбіти космічних апаратів.
Дослідження лобового опору, створюваного повітрям при вільному падінні тел.
Дослідження методом відеоаналізу лобового зіткнення двох тіл однакової маси.
Дослідження опору тіла людини.
Дослідження польоту тіла, кинутого під кутом до горизонту.
Дослідження процесу утворення кластерів вуглецю в лазерній плазмі.
Дослідження сегнетоелектричних здібностей матеріалів.
Дослідження спектра випромінювання штучних джерел світла.
Дослідження фізичних факторів, що формують елементарні сліди крові.
Дослідження явища виникнення світлових смуг в металевій трубі при внесенні в неї джерела світла.
Еволюція зірок. Білі карлики. Чорна дірка.
Електричне поле. Провідники в електричному полі.
Електродинаміка.
Електромагнітні прискорювачі маси.
Енергія вітру.
Енергія з органічних добрив.
Закони збереження в механіці. Закон збереження енергії.
Закони збереження в механіці. Закон збереження імпульсу.
Запис динамічних голограм в резонансних середовищах.
Зародження і розвиток наукового погляду на світ.

Теми дослідницьких робіт з фізики в 10 класі

Приблизні теми дослідницьких робіт з фізики для учнів 10 класу:


Застосування графіків при вивченні теплових явищ.
Застосування методів плазмо-хімічного плавлення у виробництві інтегральних мікросхем.
Захист транспортних засобів від атмосферної електрики.
Зв'язок астрономії з іншими науками. Календар.
Зірки - найважливіший об'єкт Всесвіту. Шкала зоряних величин.
Історія відкриття законів динаміки на основі астрономічних спостережень.
Комета. Тиск світла. "Сонячний вітер".
Кристал. Їх вирощування і застосування.
Магнітні поля, їх вимірювання і вплив на живі організми.
Малі тіла Сонячної системи.
Методи астрофізичних досліджень. Радіотелескоп. Оптичні телескопи. Кутовий дозвіл телескопа.
Методи вимірювання артеріального тиску
Механіка деформованих тел. механічні властивості твердих тіл.
Мобільний телефон з точки зору фізики.
Модель саморушного пристрою, здатного рухатися по заданій траєкторії, виявляти і огинати перешкоди.
Моделювання та дослідження процесу утворення планетарних систем і чорних дір.
Найважливіші події в історії астрономії. Електроємність. Конденсатор. Застосування конденсаторів.
Наука на варті здоров'я. Вплив ультразвуку на організм людини і ультразвукова діагностика.
Незворотні зміни у Всесвіті.
Неньютоновская рідина
Несприятливі екологічні наслідки роботи теплових двигунів.
Нові типи космічних двигунів.
Об'єктне демонстрування ефекту Доплера для звукових хвиль.
Осмотична електростанція.
Основи молекулярно-кінетичної теорії.
Оцінка довжини світлової хвилі по спостереженню дифракції світла на цілі
Передавальні механізми та їх види.
Перетворення частоти випромінювання в процесі взаємодії лазерного пучка з поверхнею твердого тіла.

Планети земної групи.
Планети-гіганти.
Поверхневий натяг мильної бульбашки. Маленьке диво у вас вдома.
Погляд на зір з точки зору фізики.
Потенціал. Різниця потенціалів. Еквіпотенційні поверхні.
Прилад для демонстрації газових розрядів.
Принцип роботи п'єзоелектричної запальнички.
Про дослідне визначення питомої теплоти пароутворення води.
Проект " Розумний Дім"
Проект "Шкільна метеорологічна станція".
Проект шумоізоляційні щити
Рівновага твердих тел. Види рівноваги.
Розробка генератора електромагнітних хвиль і його використання на уроках фізики.
Сигналізатор механічних коливань.
Сили в механіці. Деформація і сила пружності.
Сили в механіці. Сила всесвітнього тяжіння. Сила ваги
Сили в механіці. Сила тертя.
Система Земля - Місяць. Сонячні і місячні затемнення.
Сонце - найближча зірка. Будова Сонячної атмосфери. Сонячно-земні зв'язки.
Сонячна система - комплекс тіл загального походження.
Сонячний колектор.
Спостереження сонячних плям за допомогою телескопа і сонячного екрану
Спостереження часткового сонячного затемнення.
Створення програми для розрахунку силових ліній електричного поля.
Створення солемера.
Структура Всесвіту. Її розширення. Реліктове випромінювання.
Сучасні уявлення про Всесвіт.
Сучасні уявлення про походження Сонячної системи.
Теплові двигуни.
Термочутливі матеріали.
Фізичний стан і хімічний склад зірок. Рівновага зірок. Джерела енергії зірок.


Роботи надсилати мені на електронну адресу : kolganovaola585@gmail.com


Завдання з фізики на 27.04.20
ТЕМА УРОКУ 2
 “Сучасні дослідження будови речовини. Атоми і молекули.”



Будова атома. Наноматеріали.


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник з фізики читати § 22 відповідати на питання 1-7 на ст. 149

 Завдання з математики на 13.04.20

ТЕМА УРОКУ

Паралельність площин. Розв'язування задач

Розв'язування задач
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 
Всі задачі записати в зошит. Повторити теорію з теми.

Завдання з фізики на 13.04.20
ТЕМА УРОКУ
“Розв’язування задач. Підготовка до контрольної
 роботи.”

Повторюємо, як розв'язувати ЗАДАЧІ
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник з фізики читати § 15-20

Завдання з фізики на 06.04.20
ТЕМА УРОКУ

“Основні положення СТВ та їхні наслідки.”


  ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник з фізики читати § 20, конспект в зошит
Завдання з математики на 06.04.20

ТЕМА УРОКУ

Паралельність площин. Розв'язування задач

Розв'язування задач
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 
Всі задачі записати в зошит. Повторити теорію з теми.
Завдання з математики на 06.04.20

 ТЕМА УРОКУ

Паралельність прямої і площини. Розв'язування задач

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 
Всі задачі записати в зошит. Повторити теорію з теми.



Завдання з фізики на 06.04.20
ТЕМА УРОКУ

“Основні положення СТВ та їхні наслідки.”


  ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник з фізики читати § 20, конспект в зошит



ТЕМА УРОКУ

 “Релятивістський закон додавання швидкостей. Розв’язування задач”

 ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник з фізики читати § 21, ст. 142 відповідати на питання 1-4. Конспект в зошит ст.139-141



Завдання з математики на 30.03.20
ТЕМА УРОКУ 

Паралельність прямої і площини. Розв'язування задач




ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 
Всі задачі записати в зошит. Повторити теорію з теми.


Завдання з фізики на 30.03.20

ТЕМА УРОКУ

Межі застосування законів класичної механіки.



Класична механіка — розділ фізики, який вивчає рух на основі законів Ньютона та принципу відносності Галілея. Тому її часто називають «Ньютоновою механікою».
Класичну механіку використовують, якщо можна знехтувати квантовими та релятивістськими ефектами. Класичну механіку поділяють на:
Об'єкти, які вивчаються механікою, називають механічними системами. Завданням механіки є вивчення властивостей механічних систем, зокрема їхньої еволюції в часі.
Базовими поняттями класичної механіки є поняття сили, маси та руху. Маса в класичній механіці визначається як міра інертності, тобто здатності тіла до збереження стану спокою або рівномірного прямолінійного руху за відсутності дії на нього сил. З другого боку, сили, які діють на тіло, змінюють стан його руху, викликаючи прискорення. Взаємодія цих двох ефектів і є головною темою механіки Ньютона.
Іншими важливими поняттями цього розділу фізики є енергія, імпульс, момент імпульсу, які можуть передаватись між об'єктами в процесі взаємодії. Енергія механічної системи складається з її кінетичної (енергії руху) та потенціальної (залежної від положення тіла відносно інших тіл) енергій. Щодо цих фізичних величин діють фундаментальні закони збереження

 ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підручник з фізики читати §19, ст. 126 відповідати на питання 1-5
Завдання з математики на 23.03.20


ТЕМА УРОКУ4

Паралельне проектування .Зображення фігур в стереометрії





 
ТЕМА УРОКУ 3

Паралельність прямої і площини. Розв'язування задач



ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 
Всі задачі записати в зошит. Повторити теорію з теми.


Завдання з математики на 16.03.20


 ТЕМА УРОКУ 1

Аксіоми стереометрії. Розв'язування задач.
Стереометрія — це розділ геометрії, у якому вивчаються фігури у просторі.
Основними фігурами у просторі є точка, пряма і площина.

Аксіоми стереометрії – це основні властивості основних фігур стереометрії. Є три основних аксіоми:

А1. Яка б не була площина, існують точки, що належать цій площині, і точки, які не належать їй.

А2. Якщо дві різні площини мають спільну точку, то вони перетинаються по прямій яка проходить через цю точку.

А3. Якщо дві різні прямі перетинаються, то через них можна провести площину, і до того ж тільки одну.


Наслідки аксіом стереометрії
Теорема. Через пряму і точку, яка не лежить на ній, можна провести площину і до того ж тільки одну.

Теорема. Якщо дві точки прямої належать площині, то і вся пряма належить цій площині.

Теорема. Через три точки, які не лежать на одній прямій, можна провести площину і до того ж тільки одну.

 Розв`язки задач на доведення.
Задача 1. Скільки різних площин можна провести через три точки.



Задача 2. Точки А, В, С, D – не лежать в одній площині. Довести, що ніякі три з них не лежать на одній прямій.

Задача 3. Довести, що якщо прямі АВ і СD не лежать в площині, то прямі АС і BD також не лежать в площині.

 Задача 4. Точки А, В, С, D – не лежать в одній площині. Довести, що прямі АС і ВD не перетинаються.


 Задача 5. Довести, що через будь-яку пряму можна провести площину.
 
Задача 6. Дві прямі а і b перетинаються в точці О. Довести, що всі прямі які не проходять через точку О і перетинають прямі а і b лежать в одній площині.

 Задача 7. Точки А, В, С – не лежать на одній прямій. Точка М належить прямій АВ, точка К – належить прямій АС, точка Х – належить прямій МК. Довести, що точка Х лежить у площині АВС.


Розв`язки задач на знаходження.
Задача 1. Дано три точки А, В, С. Скільки площин можна провести через них,

1) якщо АВ= 5 дм, АС=12 дм, ВС=7 дм;

2) якщо АВ= 8 см, АС=15см, ВС=10 см;



Мтеріали до уроку`Аксіоми стереометрії. Розв'язування задач.` з сайту Білої Наталії Сепанівни


ТЕМА УРОКУ 2

 Прямі у просторі.


Як відомо з курсу планіметрії, для двох прямих на площині можливі лише два випадки їх взаємного розміщення: або вони перетинаються, або вони паралельні.
У просторі можливий ще один випадок розміщення. Розглянемо малюнок 364. Прямі АD/span> і D1С1 не мають спільних точок, крім того вони і не паралельні. В такому випадку кажуть, що дві прямі не лежать в одній площині, тобто не існує такої площини, яка проходить через обидві ці прямі.




Дві прямі, які не лежать в одній площині, називають мимобіжними.
На малюнку 364 прямі АD і D1С1 - мимобіжні.
У планіметрії ці фігури, які ми розглядали, розміщувались на одній площині. У стереометрії можна ж розглядати нескінченно багато площин. У зв’язку з цим означення паралельних прямих потребує уточнення.
Дві прямі в просторі називають паралельними, якщо вони лежать в одній площині і не перетинаються.
Паралельність прямих а і b позначають так само, як і в планіметрії: аllb.
Отже, у просторі можливі три випадки взаємного розміщення двох прямих:
1) прямі лежать в одній площині і мають спільну точку - прямі, що перетинаються (мал. 365).
2) прямі лежать в одній площині і не мають спільних точок - паралельні прямі (мал. 366).
3) прямі не лежать в одній площині - мимобіжні прямі.




Завдання з фізики на 16.03.20


ТЕМА УРОКУ 1

 Кінетична і потенціальна енергія


 Поняття про кінетичну енергію
Тіла, що рухаються, мають здатність виконувати роботу в разі зміни швидкості. Енергія, яку має тіло внаслідок свого руху, називається кінетичною енергією.
Частина механічної енергії, зумовлена рухом тіла, називається кінетичною енергією.
Позначимо кінетичну енергію Ек.

 Залежність кінетичної енергії від маси рухомого тіла та його швидкості
Кінетична енергія тіла, що рухається з певною швидкістю, дорівнює роботі, яку потрібно виконати, щоб надати нерухомому тілу цю швидкість. Нехай до нерухомого тіла масою mприкладено сталу силу F. Тоді Eк = А = Fsде s — модуль переміщення. Підставляючи в цю формулу вирази F mа і s 2/2a, дістанемо: кінетична енергія тіла масою m, що рухається зі швидкістю , виражається формулою Eк = m2/2.
Необхідно привернути увагу учнів до того, що значення кінетичної енергії залежить від обрання системи відліку. Адже кінетична енергія тіла залежить від його швидкості, а швидкість тіла в різних системах відліку є різною. Якщо система відліку явно не вказується, зазвичай мають на увазі систему відліку, зв’язану із Землею.
Потенціальна енергія
На попередньому уроці учні з’ясували, що тіло має енергію або внаслідок взаємодії його з іншими тілами, або внаслідок взаємодії його частин, або внаслідок свого руху.
Частина механічної енергії, що визначається взаємним розташуванням тіл, які взаємодіють, називається потенціальною енергією.
Будемо позначати потенціальну енергію Еп.
Наприклад, якщо сила тяжіння виконує роботу під час падіння вантажу вниз, система «піднятий вантаж і Земля» має потенціальну енергію.
Позначимо зміну потенціальної енергії, , де індексом 1 позначено початковий стан системи, а індексом 2 — кінцевий.
Якщо під час зміни взаємного розташування тіл система виконує додатну роботу, її потенціальна енергія зменшується, а якщо система виконує від’ємну роботу, її потенціальна енергія збільшується.
Зміна потенціальної енергії ΔЕп і робота А, виконана системою, пов’язані співвідношенням:
ΔЕп = -A.
Із цієї формули випливає, що фізичний зміст має тільки зміна потенціальної енергії: вона вимірюється роботою, що її виконала система. Вибір нульового рівня потенціальної енергії визначається міркуваннями зручності для розв’язування кожної конкретної задачі.
а) Потенціальна енергія вантажу, піднятого над землею. Під час підняття вантажу масою m на висоту h виконується робота mgh, тому потенціальна енергія системи «вантаж і Земля» збільшується на mgh. Оберемо як нульовий рівень потенціальної енергії стан системи, коли вантаж перебуває на поверхні землі. Тоді Еп = mgh.
Не завжди за нульовий рівень потенціальної енергії зручно обирати рівень землі. Скажімо, перебуваючи в кімнаті, за нульовий рівень зручно обрати поверхню підлоги. Однак незалежно від того, який рівень обрано за нульовий, зміна потенціальної енергії в будь-якому конкретному досліді буде однією й тією самою.
б) Потенціальна енергія деформованої пружини. Потенціальна енергія деформованої пружини дорівнює роботі, яку треба виконати, щоб деформувати пружину. Учні вже знають, що ця робота А = kx2/2, де k — жорсткість пружини, x — її видовження.
Отже, потенціальна енергія деформованої пружини Eп = kx2/2.
Зміна потенціальної енергії вимірюється роботою, яку може виконати система тіл у разі зміни взаємного розташування цих тіл. Якщо всі тіла системи повернулися до свого початкового положення, потенціальна енергія системи не змінилася.
Отже, потенціальну енергію можна визначити тільки для сил, робота яких під час руху по замкнутій траєкторії дорівнює нулю.
А цій умові відповідають тільки дві з розглянутих у механіці сили — сила тяжіння і сила пружності. Тому для цих сил можна використовувати поняття потенціальної енергії. Натомість робота сили тертя під час руху по замкнутій траєкторії завжди відмінна від нуля, тому для сили тертя визначити потенціальну енергію не можна.

Детальнішу інформацію Ви отримаєте, переглянувши відео






 Розв'язування задач

 






Завдання з фізики на 23.03.20

ТЕМА УРОКУ 2

Розв`язування задач.Закон збереження механічної енергії. Застосування законів збереження в механіці


 Закон збереження енергії, у фізиці, принцип, згідно з яким повна енергія замкненої системи зберігається впродовж часу. Енергія не виникає з нічого і не зникає в нікуди, а може лише перетворюватись з однієї форми на іншу. Через цей закон неможливі вічні двигуни першого роду. Закон був відкритий незалежно, для різних видів енергії багатьма вченими, серед яких Ґотфрід Лейбніц — для кінетичної енергії, Джеймс Джоуль для внутрішньої енергії, Джон Пойнтінг для електромагнітної енергії.

 Розв'язування задач




Немає коментарів:

Дописати коментар